Sommarkonsert lördag 21 maj kl 16.00

Observera

Denna text publicerades första gången den 15 maj, 2016. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Nu är det gott att leva!
Kören Nå’t annat och Högsjökören sjunger in sommaren.

Inget inträde, men gärna en slant vid utgången. Kaffe i pausen